Opryskliwa pomarańcza, niedyskretne jabłko i truskawki z plamą reklamują Tymbark Mus 100% Owoców (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Tymbark Mus 100% Owoców (produkowany przez Maspex Wadowice).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Akcja oparta jest na spotach pokazujących, jak różne osoby - dziewczyna w bibliotece, staruszka w poczekalni i chłopak jadący na rolkach - znajdują się w niekomfortowej sytuacji, ponieważ starały się jeść owoce.

Reklamy podkreślają, że znacznie wygodniejszym sposobem jest jedzenie Tymbark Mus 100% Owoców. Kampania informuje, że produkt zawiera 100 proc. owoców z dodatkiem warzyw, za to nie zawiera cukru.

Za obsługę marketingową Tymbarka odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam ATL-owych) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamujące Tymbark obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery