SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu

Maspex rozpoczął nową kampanię reklamową marki Tymbark pod hasłem „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Opiera się ona na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.

fot.MaspexArticle

Tymbark w nowej kampanii przypomina, że nikt nie orzeźwia tak jak on. Spot oparty na wrażeniowych ujęciach podbity rapowym klimatem jest przede wszystkim kierowany do młodzieży. Marka chce do niej trafić w naturalny i natywny dla niej sposób.  

W spotach mamy apetyczne ujęcia i żywiołowe reakcje na orzeźwienie, które łączą się z rapem opartym na tzw. adlibach. To charakterystyczne powtórzenia i onomatopeiczne wykrzyknienia.

Bohaterami” spotu są same napoje oraz owoce i mięta. Wszystkie pokazane z nowej perspektywy.

W ramach kampanii powstał spot oraz seria krótkich formatów digitalowych. Media obejmują działania w telewizji i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Piosenka powstała we współpracy z duetem MIYO. Postprodukcją zajął się Xantus

Za kreację kampanii odpowiada agencja The Brainbox, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

 

Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
to jest bardzo dobre!
odpowiedź