Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark (Maspex). W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

W ramach nowej odsłony kampanii "TymbarkuJEMY" marka zachęca do cieszenia się słońcem, dobrym jedzeniem i towarzystwem bliskich wraz z napojami Tymbark.

Pokazuje, że to wspólne bycie razem przy posiłku – czyli tymbarkowanie – może przybierać różne formy. Tymbarkować można we dwoje, ze znajomymi lub z rodziną. W ogrodzie na działce, w miejskim parku lub nad wodą – najważniejsze, by być tu i teraz, w obecności bliskich.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tymbark-just-plants-napoje-reklama,7169652513872001a ##

Spot jest emitowany w wybranych stacjach tv, wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook).

Kampanię przygotowała agencja Publicis (kreacja i produkcja), produkcją reklam zajął się wewnętrzny dom mediowy Maspex, a planowaniem i zakupem mediów: Starcom.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami