Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) wykupiła w największym irlandzkim dzienniku reklamę, w której zachęca Irlandczyków do dopingowania polskiej kadry na Euro 2020.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020

W dzienniku "Irish Daily Star" ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! zachęca Irlandczyków do przejścia na "ty"  i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku "Irish Daily Mirror".  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-manolo-najbardziej-znany-na-swiecie-fana-pilki-noznej-reklama-euro-2020 ##

Reklama Tyskiego w irlandzkiej prasie

"Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy "– reklamą z tym apelem opublikowaną w największym Irlandzkim dzienniku, marka Tyskie zachęca irlandzkich kibiców do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją, który odbędzie się 14 czerwca w Sankt-Petersburgu.

- Zgodnie z hasłem kampanii <> chcemy jednoczyć kibiców z całej Europy. Polskich i irlandzkich kibiców łączy wyjątkowa więź, sięgająca jeszcze Euro 2012. Gdy okazało się, że irlandzka drużyna została wyeliminowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice zostali bez drużyny w Euro, wiedzieliśmy, że musimy wyciągnąć do nich rękę. Nasza reklama w dzienniku Irish Daily Star to zachęta do przejścia na TY ze względu na wspólną pasję i bardzo sprzyjające okoliczności, ale też forma docenienia świetnej energii irlandzkich fanów - mówi o kampanii Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskiego w Kompanii Piwowarskiej.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencja Gong. Działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

Tyskie (Kompania Piwowarska), w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, marka wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski