SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tyszkiewicz prezesem Rady Reklamy

Walne zebranie członków związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrałonowy zarząd, komisję rewizyjną oraz rozszerzyło skład Komisji EtykiReklamy z 15 do 30 osób. Do związku zostały przyjęte dwa nowestowarzyszenia - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego orazPolski Przemysł Spirytusowy.

Nowym prezesem zarządu rady reklamy został Paweł Tyszkiewicz,dyrektor Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.

W skład zarządu weszli również: Małorzata Faraś - prezesPolskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka,Krzysztof Albrychiewicz - dyrektor ds. planowania strategicznego,G7 Jacek Barankiewicz - wiceprezes Stowarzyszenia MarketinguBezpośredniego, Maciej Hoffman - dyrektor generalny Izby WydawcówPrasy, Rafał Parczewski - dyrektor generalny PolskiegoStowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

W Komisji Rewizyjnej zasiadać będą: Grzegorz Kurowski -Co-managing Director HYPERmedia, Piotr Pokrzywa - dyrektorgeneralny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, PawełWiśniewski =Associate Marketing Director Procter & Gamble DSPolska.

Walne Zebranie zdecydowało również o powiększeniu składu KomisjiEtyki Reklamy (KER) z 16 do 31 osób. Decyzja jest spowodowana corazwiększą ilością spraw rozpatrywanych przez KER. O ile w roku 2007do Rady Reklamy wpłynęło 121 skarg to do od stycznia do maja 2008roku jest ich już ponad 400.

Pełny skład Komisji Etyki Reklamy:

Kandydaci zgłoszeni przez kurię agencji reklamowych:

1. Cezary Antoń - Brain
2. Magdalena Czaja - San Marcos
3. Jacek Hensler - P4
4. Marek Janicki - McCann-Erickson
5. Agnieszka Kosik - Guideline
6. Katarzyna Łakińska - V&P
7. Jacek Olechowski - Change Integrated
8. Christian Lainer - TBWA
9. Zofia Sanejko - Universal McCann
10. Sławomir Stępniewski - HYPERmedia

Kandydaci zgłoszeni przez kurię mediów:

1. Krzysztof Mydłowski, niezależny/kancelaria MKSD
2. Krystyna Jarosz, Polityka
3. Wojciech Piwocki, niezależny/Eurozet
4. Agnieszka Doleżych, G+J
5. Sławomir Jędrzejewski, Agora
6. Elżbieta Ponikło, niezależna
7. Mikołaj Janicki, Pro Duct BBF
8. Igor Kaleński, Saatchi & Saatchi
9. Dominik Kaznowski, Agora Pion Internet
10. Olgierd Cygan, Digital One

Kandydaci zgłoszeni przez kurię reklamodawców:

1. Andrzej Białasiewicz, Kompania Piwowarska
2. Remigiusz Rawa , Grupa Żywiec
3. Radosław Kasyk, Royal Unibrew Polska
4. Melania Popiel, Carlsberg Polska
5. Paweł Kowalewski, Communication Unlimited
6. Marcin Bochenek , TVP
7. Piotr Górski , Nestle Polska
8. Anna Grzelońska , Kraft Foods
9. Agnieszka Tomasik - Walczak, L'Oreal Polska
10. Wojciech Tomczak, Unilever

Arbiter-refrent: Joanna Kluczewska-Strojny

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zyskał również dwóch nowychczłonków - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce -Browary Polskie oraz Polski Przemysł Spirytusowy. Obecnie członkamiRady Reklamy jest 9 stowarzyszeń skupiających najważniejsze firmy zposzczególnych branż.

Walne zebranie członków zdecydowało również o włączeniuStandardów Reklamy Piwa do Kodeksu Etyki Reklamy. Dokument,opracowany przez przedstawicieli największych polskich browarów, wszczegółowy sposób określa ramy przekazów marketingowych będącereklamą piwa.

Dołącz do dyskusji: Tyszkiewicz prezesem Rady Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl