SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.

Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

Sprzedaż ogółem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lutym br. wyniosła 62 596 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy „Logo” (Agora), który sprzedał się w ilości 51 368 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 16,9 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do lutego ub.r. spadła o 3,2 proc. i wyniosła 48 641 egz.

Pismo „Men's Health” (Motor-Presse Polska) miało łączone wydanie styczniowo-lutowe, które rozeszło się w ilości 77 551 egz. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy również wydany został numer styczniowo-lutowy.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w lutym br. wyniosła 47 168 egz., czyli o 8,4 proc. mniej niż rok temu.

  luty
2009 2010
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 72 229 62 596
Logo 61 834 51 368
Playboy 50 251 48 641
Men's Health Edycja Polska - -
 
Forbes 51 517 47 168


Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że spadek sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny, a największy, wynoszący 43,8 proc., dotknął miesięcznika „Playboy”.  

  2010
styczeń luty
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 85 864 62 596
Logo 58 029 51 368
Playboy 86 481 48 641
Men's Health Edycja Polska 77 551 -
 
Forbes 41 926 47 168


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hlohlo
Jak można tracić swój majątek i czas na czytanie gazet z artykułami sponsorowanymi?
8 8
odpowiedź
User
Misiek
Nie rozumiem dlaczego Logo spada. Jako magaznyn dla upośledzonych umysłowo ma wciąż rosnący krąg potencjalnych czytelników...
8 8
odpowiedź