SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019

W jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zasiądzie czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej. Są to: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek.

Article

Tytus Klepacz z JWT Dubai, zasiądzie w jury głównym i oceniał będzie pracę zgłoszone do Social & Influencer.


Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek - creative director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska -  executive creative director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek - associate creative dDirector z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.

Maciej Marasek:

 

Małgorzata Drozdowska:

 

Marta Frączek:

Każdego roku o statuetki Lwów na Cannes Lions Festival rywalizuje 35 500 prac z całego z obszaru reklamy i komunikacji. Prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.
Oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rysiu
Zaiste wzruszające....
4 0
odpowiedź
User
Woj
Maras to chyba za łódkę bols się takiego zaszczytu dochrapał. Ewentualnie za dżem dobry
3 0
odpowiedź