„Ucz się języków” w kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamującą oferty z bezpłatnym kursem językowym. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania T-Mobile reklamuje nowe oferty abonamentowe, mix i mobilnego internetu z bezpłatnym multimedialnym kurem językowym SuperMemo (przeczytaj szczegóły tej promocji). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Ucz się języków z T-Mobile”, wykorzystywane są reklamy prezentujące język hiszpański i angielski.

 

Kampania obejmuje telewizję, internet oraz outdoor. Kreację reklam przygotowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

grafika

 

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe