„Ucz się języków” w kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile rozpoczyna kampanię reklamującą oferty z bezpłatnym kursem językowym. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania T-Mobile reklamuje nowe oferty abonamentowe, mix i mobilnego internetu z bezpłatnym multimedialnym kurem językowym SuperMemo (przeczytaj szczegóły tej promocji). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Ucz się języków z T-Mobile”, wykorzystywane są reklamy prezentujące język hiszpański i angielski.

 

Kampania obejmuje telewizję, internet oraz outdoor. Kreację reklam przygotowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

grafika

 

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"