Kampania „Uczymy jak słodzić” ma zmienić wizerunek cukru

Pod hasłem „Uczymy jak słodzić” ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest zmiana wizerunku cukru i obalenie stereotypów związanych z tym produktem. Za akcję, której organizatorem jest Związek Producentów Cukru odpowiada agencja Garden of Words.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania „Uczymy jak słodzić” ma zmienić wizerunek cukru
fot. Shutterstock.com

Związek Producentów Cukru, zrzeszający czterech producentów cukru: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Südzucker Polska oraz Nordzucker Polska rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Uczymy jak słodzić”. Celem prowadzonych działań jest uświadomienie konsumentom, że produkt ten jest w pełni naturalny i potrzebny w zbilansowanej diecie. Docelowo kampania ma również zmienić wizerunek cukru, poprzez walkę ze stereotypami dotyczącymi tego produktu, takimi jak np. twierdzenie, że jest on przyczyną cukrzycy, próchnicy oraz otyłości.

Kampania nie namawia jednak do spożywania cukru, a jedynie pokazuje, że składnik ten może być elementem zbilansowanej diety, pod warunkiem zachowania umiaru oraz wprowadzenia w życie aktywności fizycznej.

W akcję zaangażowała się dietetyczka, Agnieszka Piskała, która stworzyła na potrzeby kampanii raport podsumowujący dotychczasową wiedzę dotyczącą cukru i jego spożywania, a także Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora programu „Masterchef Junior”.

Kampania obejmuje głównie aktywności w internecie. Działania będą realizowane do końca grudnia. Za koncepcję oraz realizację akcji odpowiada agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu