Udany debiut "Bella"

Pierwszy numer kupiło prawie 500 tysięcy osób

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według prognoz Wydawcy pierwszy numer tygodnika BELLA kupiło prawie 500tysięcy osób.

- Wynik ten oznacza, że Bella od pierwszego wydania zajęłaczołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Tym samym rynekzaakceptował strategię Wydawcy, który świadomie zrezygnował z dołączania dopisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści - informuje Bauer.

W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeruWydawca podniósł jego nakład do 700 tysięcy egzemplarzy. Wedle wstępnychszacunków sprzedaż tego wydania Belli wzrosła o ponad 10%, osiągając 550tys. egz.

BELLA jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45 lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Na rynku tygodnik pojawiłsie 3 marca 2003 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?