Udany debiut "Joy"

Pierwszy numer miesięcznika "Joy" osiągnął sprzedaż na poziomie ok. 250 tys. egz.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Natomiast urodzinowe, kwietniowe wydanie miesięcznika "Glamour" (największego konkurenta "Joy") miało sprzedaż ok. 293 tys. egz. - wynika z nieoficjalnych danych "Media&Marketing Polska".

Jak przekazała "MiMP" Izabela Zaleska, wydawca "Glamoura", od wydania czerwcowego magazyn wraca do ceny 5,50 zł. Część nakładu będzie wspierana gadżetem.

Pierwsze wydanie nowego tytułu wydawnictwa Marquard Media Polska - miesięcznika "Joy" ukazało sie na rynku 17 marca b.r. w cenie 2,90zł. Nakład wyniósł 330.000 egz. Marquard oczekuje docelowo ustabilizowania się sprzedaży na poziomie średnio 160.000 egz.

Redaktor naczelną ”Joy” jest Anna Ibisz.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe