Udany debiut sieci Lotos Optima. Sprzedaje 2,5 razy więcej paliw niż planowano

Grupa Lotos, która uruchomiła w połowie lipca pierwsze stacje ekonomicznej sieci Optima, sprzedaje na nich 2,5 razy więcej paliw niż pierwotnie zakładano, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Macieja Szozdy, który podtrzymał też lipcowe zapowiedzi dotyczące rozwoju rynku detalicznego.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Jesteśmy dwa i pół razy lepsi od założeń biznesowych pod względem wolumenów" - powiedział Szozda w czasie prezentacji wyników spółki za I półrocze. Wyjaśnił, że pierwsza stacja Optima miała sprzedawać 5 tys. litrów paliw dziennie, a tymczasem sprzedaje 13 tys. litrów.

Wiceprezes podtrzymał tez założenia dotyczące rynku detalicznego przedstawione w lipcu.

Grupa informowała wówczas, że chce zwiększyć udział w rynku detalicznym do 8,0% do końca tego roku z 7,5% odnotowanych na koniec I półrocza. Jej przedstawiciele podtrzymali też plan osiągnięcia 10% udziału rynkowego w 2015 roku.

Zgodnie ze strategią, w 2015 roku Grupa Lotos ma osiągnąć ok. 10% udziału w rynku detalicznym. Liczy, że na koniec 2015 roku będziemy mieć w sumie 450 stacji.

Obecnie , w lipcu, Grupa Lotos posiada 317 stacji, a po otwarciu w środę trzech pierwszych stacji marki ekonomicznej Optima, będzie dysponowała łącznie 320 stacjami. Docelowo stacje z segmentu ekonomicznego mogą stanowić ok. 30% całej sieci Lotosu.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?