Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 grudnia 2014 roku zmniejszył się o 0,56 pkt. proc. do 12,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Jego wynik to 10,52 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,99 proc.; do góry o 0,42 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV4 (3,23 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,16 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV Puls (3,15 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,68 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,66 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV6 (również 1,09 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Nickelodeon (0,84 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,80 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TVP ABC (0,76 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,35 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 11,57 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,44 pkt. proc. do 8,99 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 7,76 proc.).

76 proc.).

TOP 20 stacji 16-49 (tabela)

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,52 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,64 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.12.2014 - 21.12.2014 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski