SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam

Jesienne odcinki „Ukrytej prawdy” oglądało średnio 1,34 mln osób. Paradokument dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,83 mln zł.

Article

10. seria „Ukrytej prawdy” pokazywana była na antenie TVN w dni powszednie o godz. 17.00, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku. Średnia widownia paradokumentu wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 13,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W minionym sezonie ratingowym hitem był odcinek scripted-docu pokazany 4 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 1,66 mln oglądających.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-11-2016

16:59:51

17:56:23

1 661 245

14,54%

01-12-2016

17:00:01

17:56:29

1 632 074

13,07%

05-10-2016

16:59:54

17:56:03

1 621 523

14,57%

TVN w paśmie emisji „Ukrytej prawdy” był drugi w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co dało jej 21,99 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat („Gliniarze”; 12,44 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Tylko z tobą”; 5,20 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 lat. Z kolei w grupie 16-49 zdecydowanym liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 226 664

21,99%

457 701

12,92%

913 886

16,88%

TVN - Ukryta prawda 10

1 342 730

13,26%

642 846

18,14%

885 269

16,35%

Polsat

1 260 120

12,44%

458 748

12,95%

718 601

13,27%

TVP2

526 904

5,20%

150 210

4,24%

241 127

4,45%

Sumaryczne wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków paradokumentu wyniosły 42,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w produkcji grają również aktorzy z teatrów. Za produkcję odpowiada samodzielnie stacja TVN.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl