SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ukryte reklamy w Radiu Maryja

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdza, czy radio o. Rydzyka nie łamie ustawy o RTV, nadając reklamy, informuje "Gazeta Wyborcza".

Ukryte reklamy w Radiu Maryja

Na tle łagodnej muzyki rozbrzmiewa głos o. Rydzyka: - W Polsce jest całe morze mediów niepolskich i liberalnych. Z sześciu dzienników każdy ma niepolski kapitał. Dochodzą do tego kanały radiowe i telewizyjne, często antypolskie i antykatolickie, założone także przez agenturę antypolską. M.in. o tym można przeczytać w "Naszym Dzienniku".

To jedna z reklam nadawanych kilka razy dziennie w Radiu Maryja. Rozgłośnia stara się, żeby je zamaskować - komunikatów nie poprzedza nigdy sygnał wprowadzający blok reklamowy. Dlaczego? Bo reklamy są tu nielegalne, odkąd w 2001 r. Radio Maryja otrzymało status "nadawcy społecznego".

Skargę do KRRiT w tej sprawie skierował Rafał Maszkowski, informatyk, badacz Radia Maryja.

Reklam jednak nie zaniechano. Na antenie oprócz "Naszego Dziennika" (który nie należy do zakonu redemptorystów - wydaje go "Spes" Sp. z o.o) regularnie reklamowane jest m.in. czasopismo "Rodzina Radia Maryja" (wydaje je fundacja o. Rydzyka Nasza Przyszłość), Telewizja Trwam (jej właścicielem jest fundacja Lux Veritatis o. Rydzyka i o. Jana Króla), prywatna i płatna uczelnia należąca do o. Rydzyka i o. Jana Króla, odbiorniki satelitarne sprzedawane przez fundację Lux Veritatis, a także tygodnik katolicki "Niedziela" i tygodnik "Źródło".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ukryte reklamy w Radiu Maryja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl