SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uliczny sampling Coca-Cola Poland Services

Agencja Euro RSCG 4D opracowała oraz realizuje dla Coca-Cola Poland Services uliczny sampling herbaty mrożonej Nestea.

Agencja jest również odpowiedzialna za produkcję sprzętu na potrzeby tej akcji.

Kampania samplingowa napoju marki Nestea realizowana przez Euro RSCG 4D rozpoczęła się 7 lipca i prowadzona będzie przez 5 kolejnych wakacyjnych piątków do 18 sierpnia.

Agencja Euro RSCG 4D postanowiła oprzeć akcję o pomysł „niesienia ulgi” spragnionym osobom. Upalne lato najbardziej doskwiera podróżującym – kierowcom i ich pasażerom. Dlatego zdecydowano, że napoje będą podawane właśnie im. Co wyjątkowe, Nestea, którą są częstowani, jest zmrożona, więc naprawdę gasi pragnienie i orzeźwia. Ten element akcji uznano za nieodzowny, zwłaszcza przy wysokich temperaturach, towarzyszących nam tego lata. Utrzymanie niskiej temperatury podawanej w szklanych butelkach Nestea możliwe jest, dzięki wyposażeniu ekip promocyjnych w specjalne izotermiczne wózki. Dodatkowo co godzinę busy chłodnicze dostarczają zespołom kolejne partie napojów.

Działania samplingowe prowadzone są na najbardziej zatłoczonych skrzyżowaniach w centrach miast oraz na trasach wylotowych w piątki, dni, kiedy najwięcej osób wyrusza na wakacje lub poza miasto. W tych miejscach kierowcy oraz pasażerowie aut częstowani są Nestea.

Akcje promocyjne realizuje 18 zespołów, w największych miastach Polski: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście.

Agencja Euro RSCG 4D na potrzeby przeprowadzenia akcji zajęła się także przygotowaniem banerów, wózków samplingowych oraz strojów ekip.

Dołącz do dyskusji: Uliczny sampling Coca-Cola Poland Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl