Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo specjalizującej się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)

Reklama Ultimo pokazuje, że unikanie spłaty zadłużenia może wywołać wiele niepokoju i mocno zmienić codzienne życie. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług tej firmy i ustalenie dogodnych warunków uregulowania zaległych zobowiązań.

- W naszej reklamie przekonujemy klientów - osoby zadłużone, że tzw. „chowanie głowy w piasek” nie jest dobrym rozwiązaniem. Dług sam nie zniknie, a świadomość jego posiadania jest męcząca i uciążliwa. Dlatego trzeba zadziałać, dogadać się i  pozbyć się długu, aby odzyskać spokój - przekonuje Anna Gawęska, prezes Ultimo.

Kampania, pod hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć”, jest prowadzona w telewizji i prasie. Jest to pierwsza akcja reklamowa firmy Ultimo.

Za strategię działań, kreację i produkcję reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają butik marketingowy ADHD Warsaw i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych