SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy

Dom mediowy UM (należy do IPG Mediabrands) rozszerza dotychczasową współpracę z firmą mleczarską Bakoma. Teraz oprócz obsługi mediowej zajmie się też działaniami social media profilu Kuchnia Jogurtowa w mediach społecznościowych.

 

UM zdobył to zlecenie w ramach wygranego konkursu, w którym brało udział kilka agencji. Ich nazw marketer jednak nie ujawnia.

Agencja  będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa. Obecnie, w ramach tego projektu reklamowany jest Jogurt Naturalny Gęsty.  Profil ten ma obecnie na Facebooku blisko 380 tys. followersów.

W efekcie wygranego konkursu agencja UM poszerzyła zakres współpracy z Bakomą, która dotychczas obejmowała planowanie i zakup mediów dla wszystkich działań reklamowych marketera. UM obsługuje mediowo Bakomę od 2013 roku.

W jednej z ostatnich kampanii Bakoma reklamowała jogurt Bakoma 7 Zbóż.

 

Dołącz do dyskusji: UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl