„Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Akcja - przygotowana przez firmy Ars Thanea i Starcom - jest prowadzona pod hasłem „Umów wizytę przez internet”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Umów wizytę przez internet” - zachęca w reklamie ZnanyLekarz.pl (wideo)

Spot reklamujący ZnanyLekarz.pl pokazuje, że osobie potrzebującej pilnej wizyty u lekarza w jej umówieniu telefonicznym mogą przeszkodzić różne nieprzewidziane zdarzenia. Tymczasem po zarejestrowaniu się w promowanym serwisie umówienie się tam do lekarza jest znacznie łatwiejsze, szybsze i możliwe przez całą dobę.

- Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć - tłumaczy Piotr Bożek, dyrektor marketingu w firmie DocPlanner, do której należy ZnanyLekarz.pl.

Akcja zaczęła się 19 stycznia i potrwa pięć tygodni. Obejmuje TVP1, TVP2, TVN oraz kanały tematyczne, m.in. z oferty TVN i Polsatu.

Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Ars Thanea, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu