SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unicorn Media dla Perła Day SPA

Agencja Unicorn Media nawiązała współpracę z salonem Perła Day SPA z Krakowa.

Unicorn Media dla Perła Day SPA

Przedmiotem umowy jest trzymiesięczna akcja promująca z wykorzystaniem narzędzi social media wspartych działaniami z zakresu media relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Unicorn Media dla Perła Day SPA

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lalola
Obsługa tego "rajskiego spa" pozostawia sobie wiele do życzenia. Przykro mi to stwierdzić ale "panie" z "Perła Day Spa" są nie dość, że nieelokwentne to i pozbawione kultury osobistej. Wyjątkiem jest pani o długich jasnych blond włosach, która jest bardzo miła:) Osoby, które wykupują kupon w "gruponie" są po po prostu gorzej traktowane. Dodatkowo umawiając się na wizytę proszę liczyć się z tym, że wpiszą was w inny dzień i nie będą was chciały osbłużyć. Nie liczcie też na to, że przysługuje wam korzystanie z dóbr "Perła day spa" jak normalnemu klientowi. Zła organizacja pracy i zero profesjonalizmu. Byłam tam raz, więcej nie poszłabym już nigdy. W życiu nie poczułam sie gorzej potraktowana.
Nie polecam. Pomieszczenie to mała klitka, nic specjalnego.
odpowiedź
User
gosc76
Zgadzam się w 100%....beznadziejny salon. W niejednym salonie juz byłam i jakieś doświadczenie mam...Perła Day Spa niewiele z prawdziwego salonu ma. Peeling dloni chyba sama zrobiłabym sobie lepiej, henna brwi i rzęs zrobiona tak, ze moja córka jakby sie postarała zrobiłaby to co najmniej tak jak ta pani. Koszmar. I jeszcze przez przypadek usłyszałam rozmowę przez telefon...dzwoniła pani, której 'wypadły rzęsy' ... to tyle...chyba nic juz nie trzeba dodawac
odpowiedź
User
Nieprawdopodobnie niski standard obsługi! przy pierwszej wizycie kilka minut musiałam czekać na obsługę, bo panie musiały w mojej obecności ustalać, która z nich ma iść do sklepu, a która 'coś zjeść'. Następnie, w ramach umilenia mi oczekiwania, obiecano mi herbatę - pani jednak w międzyczasie odebrała telefon i 10 minut omawiała z kimś 'jak sobie radzą' i kto kiedy ma tym dniu zmianę i oczywiście o herbacie zapomniała. Na drugą wizytę (pakiet 3 nabyty na groupon) umówiłam się telefonicznie. Dzień wcześniej zadzwoniłam, żeby potwierdzić godzinę to oczywiście okazało się, że moje nazwisko nie figuruje w kajeciku pań. W dodatku Pani rozmawiała o tej sytuacji jednocześnie ze mną i ze swoją koleżanka, efektem czego kilka zdań musiałam powtarzać dwukrotnie bo nie była w stanie się skupić. Kto liczy na to, że idąc na zabieg do Perła Day Spa zafunduje sobie beztroskie chwile relaksu, raczej się rozczaruje.. Szkoda nerwów i nawet niedużej kwoty po to, żeby zostać potraktowanym jak klient drugiej kategorii. NIE POLECAM
odpowiedź
User
a
Salon dramat. Wygląda dobrze - ale to wszystko z plusów.
Następnie mogę podawać same negatywy.
Zaczne od początku:

1. Umówiona na masaż czekałam 20 min przed wejściem, ponieważ drzwi były zamknięte od środka na zasuwę... ! telefony nie były odbierane, bo i po co??!!

2. Obsługa niemiła, nieprofesjonalna...

3. masaż bardzo przeciętny, w środku zimo i śmierdziało od kanalizacji!

nigdy wiecej!
odpowiedź
User
Ania
Witam także kupiłam zabiegi w Perła Day Spa czytając opinie i patrząc na cenę masażu nie spodziewałam się zbyt wiele, raczej szeregowego masażu i dalej. Ale byłam miło zaskoczona i uważam jest pani daleko niesprawiedliwa w swojej ocenie jeśli chodzi o standard masażu i samą obsługę salonu. Panie są w pełni profesjonalne i bardzo miłe, w dniu kiedy ja byłam biegały od zabiegu do zabiegu, tak aby każdy klient czuł się w pełni komfortowo, a masaż w wykonaniu p. Joasi nie da się absolutnie nazwać zwykłym a nazywanie go przeciętnym jest wręcz zniewagą. Sama mam problemy z bólami ramion i mimo iż masaż miał być relaksacyjny (perłowy) zostałam potraktowana jako osobiste wyzwanie i za moją zgodą masaż został nieco zmieniony, tak aby mi pomóc. W życiu po masażu nie czułam się tak dobrze i tak rozluźniona, powiem więcej ból ustąpił tak jak masażystka obiecała na kilka dni. Serdecznie dziękuję i na pewno tam wrócę i polecę innym!!! A co do tel i zamkniętych drzwi to przy umawianiu na wizytę panie uprzedziły żeby przyjść punktualnie, bo w czasie zabiegów jak wszystkie są zajęte zamykają drzwi na łańcuszek a otwierają ok 10 min przed kolejną wizytą , więc nie czekałam ani minutki.
odpowiedź