Unilever wprowadza maszynę do napełniania butelek

Koncern Unilever udostępnił w jednym ze sklepów w Bombaju maszynę, dzięki której można napełniać butelki detergentami. Firma prowadzi pilotaż tego projektu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Unilever wprowadza maszynę do napełniania butelek

Urządzenie nazywane „Smart Fill” udostępniono w sklepie w Reliance Smart Acme Mall w Bombaju w ramach projektu pilotażowego realizowanego w ramach partnerstwa z Reliance Retail.

Klienci mają dzięki niemu dostęp do płynów takich marek jak Surf Excel i Comfort, używając własnych pustych butelek lub kupując butelkę Smart Fill za symboliczną cenę. Użytkownikom oferuje 30 zł zniżki jeśli używa własnej butelki i 15 zł jeśli kupi butelkę Smart Fill.

Test w Bombaju

Maszyna na razie testowana jest w Bombaju, Unilever zamierza jednak wprowadzić maszyny w całych Indiach, jeśli pilotaż się powiedzie.

Nowa stacja napełniania jest zgodna z podobnym schematem sklepowym, który Unilever wdrożył w Europie w zeszłym roku. Obecnie koncern rozszerza wprowadzanie swoich opakowań uzupełniających w całej Wielkiej Brytanii, zarówno dla marek kosmetycznych, jak i produktów do pielęgnacji domowej. Będzie to obejmować pierwszy program pilotażowy „zwrotu w drodze”, w ramach którego konsumenci będą mogli kupić w sklepie napełnioną butelkę ze stali nierdzewnej i zwrócić ją po zużyciu. Są one następnie czyszczone i uzupełniane.

Butelki mają trafić do wybranych sklepów Asda i Co-op do końca roku.

Inicjatywa pod hasłem „Inteligentne napełnianie” ma na celu zmniejszenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?