Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat

Koncern Unilever rozpoczął w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Południowej Afryce i Indonezji kampanię telewizyjną pod hasłem „So long old world”, w której sugeruje, że świat jaki znamy się kończy, bo właśnie zaczyna się nowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Unilever w nowej kampanii opowiada, jak jego marki budują lepszy świat

W reklamach pokazano kilka scen nawiązujących do określonych brandów koncernu: markę Dove, która dotychczas pomogła 19 mln młodych ludzi budować pewność siebie, Domestos dzięki któremu 5 mln ludzi ma dostęp do toalet, Persil dzięki któremu 10 mln dzieci ma dostęp do edukacji.

Spot kończy stwierdzenie: „ When you choose unilever you help create a bright future”, a zaraz potem na ekranie pojawiają się logotypy i nazwy wszystkich marek Unilevera (także Knorra, Hellmann, Flora).

Keith Weed, szef marketingu firmy, podkreśla, że ludzie coraz bardziej dbają o to, by podejmowane przez nich decyzje miały wpływ na świat, w którym żyją. Kampania Bright Future ma pokazać, że kupując wybrany produkt Unilevera, np. marki Dove konsument nie tylko kupuje mydło, ale też umożliwia np. dzieciom dostęp do edukacji.

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]