Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"

Firma ubezpieczeniowa Uniqa Polska rusza z nową kampanią pt. „Rachunek Bezpieczeństwa”. Za realizację kampanii odpowiada Bluerank.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"

Kampania wizerunkowa prowadzona jest na Facebooku. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań.

W przygotowanym na potrzeby kampanii filmie pan Wacław (pseudonim “Całka”), pasjonat matematyki, opowiada o tym, jak mierzył się z realizacją największego marzenia. Nawiązuje do rachunku prawdopodobieństwa. Okazuje się, że nie da się obliczyć prawdopodobieństwa takich zdarzeń jak pożar, zalanie czy włamanie.

Rozwiązaniem jest rachunek bezpieczeństwa ze współczynnikiem “U”, jak ubezpieczenie.

Kampania odbywa się na Facebooku i YouTube. Poza spotem, w ramach akcji „Rachunek Bezpieczeństwa” jest realizowany konkurs z wykorzystaniem chatbota na Messengerze.

Za realizację kampanii odpowiada łódzka agencja Bluerank, we współpracy z Ldzfilm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem