Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych

Agencja Unique One wdraża wirtualną asystentkę do obsługi zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych

Wirtualna asystentka Unique One to rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które pozwala na kontakt z niemal 100 zwycięzców jednocześnie, co znacznie zwiększa szybkość obsługi samej akcji.

Sztuczna inteligencja zamiast help-desku

Jej zadanie polega na kontakcie ze zwycięzcą i przeprowadzenie go głosowo przez etapy weryfikacji, tj. zebraniu podczas rozmowy danych niezbędnych do wydania nagrody, a także przeprowadzenia krótkiej ankiety odnośnie samej akcji. Wszystkie dane digitalizowane są na serwerach oraz automatycznie przekazywane do działu wysyłki nagród.

- Mieliśmy pewne obawy jak zareagują uczestnicy naszych promocji, kiedy skontaktuje się z nimi sztuczna inteligencja zamiast naszego działu help-desk. Wyniki są jednak zaskakująco pozytywne. Jest to rozwiązanie z którego jesteśmy dumni i będziemy je wdrażać w kolejnych naszych akcjach – mówi Grzegorz Bonder, general manager agencji Unique One.

Wirtualna asystentka została wykorzystana przy obsłudze konkursów: „Weź ze sobą Nescafé na wakacje” w sieci Biedronka oraz „Śniadaniowe wspomnienia” dla płatków śniadaniowych. Agencja planuje rozwój tej usługi i wykorzystanie jej finalnie przy obsłudze wszystkich prowadzonych przez siebie akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe