SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Uno Fresco Tradex powiększa udział w rynku bakalii

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez GfK Polonia udział Uno Fresco Tradex w rynku bakalii wzrósł o 4% w ciągu minionego roku.

Według wyników badań GfK Polonia "Panel gospodarstw domowych", firma Uno Fresco Tradex ciągle zwiększa swój udział wartościowy w polskim rynku bakalii. W czwartym kwartale 2002 roku wyniósł on 25%, podczas gdy rok i dwa lata wcześniej - odpowiednio 21% i 15%.

Wzrost dotyczy także wskaźnika penetracji rynku przez produkty przedsiębiorstwa. W porównaniu z 2001 rokiem podniósł się on o 11,1% i wynosi obecnie 26,5%. Oznacza to, że prawie trzy miliony gospodarstw domowych w Polsce w minionym roku kupiło produkt pochodzący z Uno Fresco Tradex.

Najsilniejsza marka UFT, Bakalland, systematycznie umacnia swoją wiodącą pozycję w segmencie bakalii przeznaczonych do wypieków i dań domowych. Jego udział w rynku w ciągu dwóch ostatnich lat podwoił się. Przyczyniły się do tego m.in. kampania reklamowa marki trwająca w ostatnim kwartale 2002 roku oraz program partnerski adresowany do klientów hurtowych.

- Badania potwierdziły nasze przewidywania i uwidoczniły wzmacniającą się pozycję rynkową naszej firmy, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni - mówi Paweł Poruszek, Dyrektor Departamentu Marketingu Uno Fresco Tradex. - Cieszy nas również rozwój rynku bakalii w Polsce; dla naszej firmy jest to doskonały prognostyk na nadchodzące lata.

Jak wynika bowiem z "Panelu gospodarstw domowych", rynek bakalii w Polsce charakteryzuje się tendencją wzrostową. Jego wartość w porównaniu z rokiem 2001 zwiększyła się o 12,35% i wynosi obecnie ponad 476 milionów PLN. Natomiast wskaźnik penetracji wzrósł z 72,9 do 79,9%, co świadczy o tym, że już tylko co piąte polskie gospodarstwo domowe nie kupuje żadnych bakalii.

Badanie "Panel gospodarstw domowych" GfK Polonia jest prowadzone przez cały rok. W 2002 roku badaniem objętych było 3000 gospodarstw domowych.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Uno Fresco Tradex powiększa udział w rynku bakalii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl