SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC ma 169 tys. abonentów chello

UPC Polska, największy polski operator telewizji kablowej, zwiększył przychody w trzecim kwartale do 43,6 mln dolarów.

Wynika z informacji opublikowanych przez amerykański koncern Liberty Global, który jest właścicielem spółki. Po dziewięciu miesiącach sprzedaż UPC Polska wynosi równowartość 125,2 mln dolarów.

Pod koniec trzeciego kwartału UPC Polska miało 993,5 tys. abonentów telewizji kablowej (spadek o 3 tys. w stosunku do końca II kw.), 169,1 tys. użytkowników szybkiego dostępu do Internetu chello (wzrost o 20,3 tys.) i 40,7 tys. klientów telefonii stacjonarnej, najnowszej usługi operatora (wzrost o 13,3 tys.)

UPC Polska zapowiada, że w 2007 roku może mieć abonentów chello o 30-40% więcej. Spółka będzie nadal inwestować w modernizację sieci.

- Wciąż pracujemy nad ulepszeniem sieci i chcemy, aby zdecydowana większość sieci do końca 2007 roku była w pełni przebudowana i dostosowana do usługi telefonicznej, usługi szerokopasmowego internetu i telewizji cyfrowej. Teraz przystosowane do tego jest około 60% sieci. Docelowo chcielibyśmy, aby to było 100% sieci, ale to jest proces inwestycyjny na kilka lat i który musi być poparty analizą ekonomiczną opłacalności przedsięwzięcia - powiedział Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju UPC.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się obecnie ponad 1,9 miliona gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich: Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie i wielu mniejszych miastach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC ma 169 tys. abonentów chello

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl