SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Polska oferuje nowe taryfy internetowe z pakietem Bezpieczna Firma

W ramach UPC Biznes, oferty UPC Polska skierowanej do firm, przygotowano dla klientów z segmentu SOHO nowe oferty internetowe z dodatkowymi usługami ułatwiającymi pracę i zwiększającymi bezpieczeństwo danych.

Article

Od początku czerwca abonenci UPC Biznes mogą korzystać z zupełnie nowej oferty Work & Fun i wybrać jeden z czterech pakietów internetu. Do wyboru są pakiety z internetem o prędkości do 300 Mb/s (od 49,99 zł na miesiąc), do 400 Mb/s (od 54,99 zł), do 600 Mb/s (od 69,99 zł) oraz do 1 Gb /s (od 89,99 zł). UPC daje też gwarancję SLA, zapewniającą pomoc przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów.

Każdy z pakietów jest dostępnu jest w pakiecie z usługą telewizyjną i telefonem stacjonarnym - klienci, którzy zdecydują się na takie połączenie, otrzymają pakiet sportowy Eleven Sports bez dodatkowych opłat.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa firmowych danych UPC Polska proponuje też ofertę Work & Fun rozbudowaną o pakiet Bezpieczna Firma w nowej cenie - 10 zł dla prędkości do 300 oraz do 400Mb/s, a dla prędkości do 600 Mb/s za 1 zł. Bezpieczna Firma obejmuje m.in. opcję Internet Backup zapewniającą natychmiastowy zapasowy dostęp do internetu poprzez sieć LTE w przypadku awarii, zestaw rozwiązań antywirusowych opartych o oprogramowanie F-Secure z możliwością instalacji nawet do 25 urządzeń oraz jeszcze szybszą, sześciogodzinną gwarancję SLA.

UPC Polska w pierwszym kwartale br. zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys. do 1,49 mln, a liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła o 17 tys. do 3.185 mln. W ujęciu rok do roku liczba klientów operatora wzrosła o 31,8 tys., a wszystkich sprzedanych usług - o 100 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska oferuje nowe taryfy internetowe z pakietem Bezpieczna Firma

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Proponuję polepszyć obsługę klienta prywatnego. Uczcie się od Play i Orange.
odpowiedź