SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska przyspiesza klientom usługę internetową do 60 Mb/s

Sieć UPC Polska ogłosiła, że przyspieszy ponad dwukrotnie internet klientom korzystającym z najniższych prędkości.

Article

Usługa internetowa zostanie przyspieszona wszystkim klientom, którzy dotychczas korzystali z najniższych prędkości - otrzymali oni szybkość łącza do 60 Mb/s.

- Program przyspieszenia internetu, to kolejny przykład zaangażowania UPC w zwiększanie wartości naszej oferty dla obecnych klientów - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Przy tej okazji UPC zachęca klientów do bezpłatnej wymiany sprzętu.

Na koniec marca br. UPC Polska miało 1,43 mln abonentów, w tym 1,1 mln korzystających z usługi internetowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska przyspiesza klientom usługę internetową do 60 Mb/s

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MK
A ci co teraz płacą za 60 Mb/s to co dostaną?
20 8
odpowiedź
User
tl
U mnie jak było po wi-fi 40 mb/sek tak dalej tyle.
12 9
odpowiedź
User
zip
Ja miałem 60 i dostałem 120. Warszawa, czas nieokreślony 52zł.
do TL: podłącz po kablu i sprawdź, po wifi 2,4ghz w b,g przy takim zaśmieceniu eteru nic nie wyciągniesz więcej.
11 8
odpowiedź
User
Polak
U mnie jak było po wi-fi 40 mb/sek tak dalej tyle.
To może jesteś w tej grupie do której jak napisano wyżej "upc apeluje o bezpłatną wymianę sprzętu". Bo to wygląda na ograniczenie sprzętowe po stronie karty wifi od upc lub kart wifi w twoim sprzęcie. 60 mega powinieneś mieć po kablu, tak to się mierzy.
14 8
odpowiedź
User
Jancio
Przez ostatnio rok u mnie UPC więcej nie było internetu niż było. Nie polecam, firma mało solidna. Do tego za każdym razem to ja muszę się upomniać o rekompensatę braku dostępu do internetu, mimo, że oni zawsze o wszystkim wiedzą. Skrajna nieuczciwość. Zastanawiam się, żeby to zgłosić do UOKIK. Niech im karę zasądzą może się nauczą szacunku do klientów.
11 11
odpowiedź