SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska reklamuje filmy na żądanie

Ruszyła internetowa kampania reklamowa UPC na żądanie - oferty VoD sieci kablowej UPC Polska. Za realizację akcji odpowiada agencja Amnet Polska (Aegis Media Polska).

logo UPC

logo UPC

W kampanii UPC na żądanie prezentowane są dwa filmy dostępne obecnie w ramach tej usługi: „Lot” z Denzelem Washingtonem oraz „Niemożliwe” z Naomi Watts i Ewanem McGregorem. Reklamy informują też filmach z tej oferty dostępnych za złotówkę.

Akcja jest prowadzona w modelu Real-Time Bidding i oparta na targetowaniu do mieszkańców Warszawy, Gdańska, Katowic, Krakowa, Opola, Wrocławia, Bydgoszczy i Lublina, czyli miast, w których działa sieć UPC Polska.

Pierwsza faza działań potrwa do końca sierpnia. Kreację kampanii (reklam i stron docelowych) UPC Polska przygotowała we własnym zakresie, natomiast za realizację kampanii odpowiada agencja Amnet Polska (należąca do Aegis Media Polska).

Na koniec czerwca br. UPC Polska miała 880 tys. klientów usługi internetowej (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska reklamuje filmy na żądanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl