SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPS stawia na Ogilvy

Firma kurierska UPS zatrudniła agencję Ogilvy & Mather do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W finałowej fazie przetargu na warty 200 milionów dolarów budżet Ogilvy, która startowała razem z domem mediowym Maxus, pokonała agencje Young & Rubicam (z Mindshare) i Euro RSCG (z MPG).

Z kolei w minionym tygodniu, pomimo zaprezentowania swojej finałowej prezentacji, z rywalizacji wycofała się agencja JWT.

Ogilvy zastąpi agencje The Martin Agency i McCann Erickson, które do tej pory obsługiwały UPS odpowiednio w USA i na pozostałych rynkach świata. Budżet firmy obejmuje m.in. tradycyjną i cyfrową reklamę oraz planowanie i zakup mediów.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPS stawia na Ogilvy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beauty85
Jak dla mnie to UPS nie jest jedyna firma kurierska w Polsce, a wszyscy rzucają się na ich usługi bez zastanowienia. Podobna oferte ma choćby AIN Kurier i co najważniejsze jest u nich dużo taniej, można sobie nawet sprawdzić koszt paczki na stronie.
8 8
odpowiedź