SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Upside odpowiada za social media trzech marek Bakomy

Firma mleczarska Bakoma powierzyła agencji Upside w ramach prowadzonego przetargu social mediową obsługę trzech jej marek: Bakoma Bio, 7 Zbóż i Satino.

Article

Upside będzie odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję reklam tych trzech marek Bakomy, które pojawią się w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku. W przetargu brało udział kilka agencji, ale ich nazwy nie zostały ujawnione.

W przypadku marek Bakoma Bio i 7 Zbóż działania w social media będą kontynuacją ich komunikacji ATL. Dla Bakomy Bio jest to platforma „Biorę naturę”, a dla marki 7 Zbóż „Prawdziwe jest to co proste”. Dla Satino działania skierowane są do kobiet „nieidealnych” i oparte na grach słownych w rodzaju „Od jutra się biorę, a jutro… Też od jutra się biorę” albo „Satino Paryż i marzysz” itp.

Marketer podpisał umowę z agencją na rok.  

W ostatnim czasie Bakoma wybrała dom mediowy Um (IPG Mediabrands) do obsługi profilu Kuchnia Jogurtowa. Upside już od dłuższego czasu zajmuje się obsługą reklamową ATL m.in. marki Twist należącej do tego marketera – ostatnio, wiosną br. wygrała przetarg na dwuletnią jej obsługę.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Upside odpowiada za social media trzech marek Bakomy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl