SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia

W domu mediowym Codemedia Urszula Dyduła i Marta Kulik awansowały na stanowisko media managerów.

Od lewej: Marta Kulik i Urszula DydułaArticle

Na nowym stanowisku Urszula Dyduła i Marta Kulik będą odpowiadały za koordynowanie pracy zespołów klienckich, wyniki finansowe oraz strategiczne wsparcie kampanii.

Urszula Dyduła pracuje w Codemedia od trzech lat, a z branżą marketingową jest związana ogółem od siedmiu lat. Zajmowała się realizacją m.in. kampanii w modelu efektywnościowym (m.in. dla firm Tchibo Direct, Praktiker, Biz Bank, BIK, BIG.Mall.pl, Monster.pl) oraz akcji wizerunkowych (m.in. dla Tesco, W.Kruk i Salonów Agata).

Marta Kulik pracuje w Codemedia od prawie pięciu lat. Realizowała działania z zakresu marketingu internetowego m.in. dla firm Polkomtel, Skanska, Angelini, Mango i Nestle Waters.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Urszula Dyduła i Marta Kulik media managerami w Codemedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl