SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urszula Zdunek dyrektorką zarządzającą Mido

Urszula Zdunek obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej agencji mediowej Mido.

Urszula Zdunek Urszula Zdunek

Urszula Zdunek działa w strukturach firmy od lutego 2021 roku, wcześniej na stanowisku head of TV and VOD. Dotychczas koordynowała pracę mediów offline wszystkich klientów agencji, m.in. CUK, Unicef, Stokrotka, Comarch, Madej Wróbel, Sika, WWF.

Zdunek wcześniej pracowała w Mediacom jako specjalistka w dziale TV buying, dla takich marek jak GlaxoSmith&Klein czy Polpharma. Koordynowała też działania związane z reklamą dla Pepco, Lidl, Danone, Toyota, czy Rockwool. W Carat (grupa Dentsu) Urszula pełniła funkcję managerki multidyscyplinarnego zespołu client service obsługującego m.in. Zott, PZU, Alior, Angelini Pharma, czy Heinz/Pudliszki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Cieszę się bardzo, bo stanowisko dyrektorki zarządzającej to duże wyróżnienie, ogromny rozwój oraz odpowiedzialność. Również dlatego, że Mido to miejsce, w którym dobrze się czuję i w którym z dużym szacunkiem podchodzi się zarówno do pracy, jak i do pracowników. To miejsce, gdzie mamy zgrany i bardzo spójnie patrzący na cele klientów zespół, a jakość wykonywanej pracy jest na wysokim poziomie. Udaje nam się przy tym też zachować work-life balance, co okazuje się być istotne nie tylko dla zespołu, ale również dla klientów, którzy otrzymują doskonały client service - mówi Urszula Zdunek.  
 

Dołącz do dyskusji: Urszula Zdunek dyrektorką zarządzającą Mido

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl