SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzynyVolvo S40. Jej celem jest prezentacja konsumentom nowej liniistylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycjiskandynawskiego wzornictwa. Kampania ma produktowo - wizerunkowycharakter. Potrwa do połowy listopada.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości modelu wśróddotychczasowej grupy docelowej S40, w szczególności wśródkonsumentów szukających wyrafinowanych stylistycznie produktów.

Kampanii przyporządkowane zostało hasło "Usiądź i poprowadź noweVolvo S40" nawiązujące swoją formą do zasad skandynawskiejsztuki.

Kampania komunikuje ponadto ofertę promocyjnego finansowaniazakupu samochodu Volvo. Kredyt przewidziany na 3 lata ma 0%oprocentowanie. Pierwsza wpłata wyniesie 40%. Pozostałe spłatyrozłożone są na 36 równych rat. Dzięki temu rata miesięcznawyniesie nawet 908 zł.

Podstawowe media wykorzystane w kampanii to : outdoor, prasa,radio, internet i marketing bezpośredni.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się w najważniejszychdziennikach i tygodnikach opinii, takich jak Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polityka, Forum iWprost. Kierowcom w drodze do pracy towarzyszą również spotyradiowe "Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40" emitowane w Radiu PIN,Zet, TOK FM, RMF FM i PR3. Strony internetowe, na których pojawiasię kampania Volvo Auto Polska to Gazeta.pl, Onet-Biznes, ParkietOn-line, Bankier.pl, Money.pl.

Adaptację centralnie przygotowanej kreacji przygotowała agencjaBrainshop U-Boot, kreację internetową agencja K2 Internet. Za zakupi planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare.Działaniami direct marketing zajęła się agencja CustomerRelationship Management - Euro RSCG Marketing House oraz CallCenter Poland S.A. Za komunikację public relations odpowiada EuroRSCG Sensors.

Dołącz do dyskusji: Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl