SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Usługa Google Alerts z odświeżonym interfejsem

Serwis Google Alerts służący do ustawiania powiadomień o pojawiających się w internecie treściach otrzymał nową wersję interfejsu.

Nowa odsłona Google Alerts od strony wizualnej wpisuje się w stylistykę Material Design, a więc interfejsu, który zapowiedziano podczas minionej konferencji Google I/O. Twórcy postawili na minimalizm, dlatego całość ograniczono do zaledwie kilku sekcji.

Najważniejszym elementem struktury strony jest pole wyszukiwania służące jednocześnie do tworzenia nowych alertów. Umieszczono je na samej górze w wyróżnionej ciemnoniebieskim tłem sekcji nagłówkowej. Sam pasek jednak podczas przewijania strony pozostaje stale widoczny, przypięty do górnej krawędzi ekranu.

Użytkownik może ustawić alert na dowolnie wybraną frazę, a następnie zawęzić raportowanie tylko do wybranego regionu czy języka. Aplikacja podpowiada również samodzielnie, jakie hasła warto obserwować. Poza własnym imieniem i nazwiskiem można dodać tutaj m.in. nazwy firm, sportowców, celebrytów, filmów czy seriali. Google będzie raportował za pomocą poczty e-mail każdorazowe pojawienie się w sieci nowych treści na dany temat.

Nowa wersja Google Alerts jest już dostępna dla wszystkich użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Usługa Google Alerts z odświeżonym interfejsem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl