SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,1 mln widzów „Uwagi!”. Liderem TVP1

Program „Uwaga!” w okresie od 1 września ub.r. do 12 lipca br. oglądało średnio 2,12 mln widzów. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem. Wpływy z reklam wyniosły 65,75 mln zł.

Tomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk WojciechTomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński; fot.: TVN / Prokopczuk Wojciech

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września 2016 roku do 12 lipca 2017 roku średnia oglądalność „Uwagi!” wyniosła 2,12 mln osób. Przełożyło się na 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,35 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.

TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas głównie końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 19,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 9,72 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,28 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu w badanym okresie wyniosły 65,75 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45. Program nie ma przerwy wakacyjnej.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów „Uwagi!”. Liderem TVP1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Zadziwia nadzwyczaj wysoki wynik TVP2, która nadaje 20 minutowy blok reklamowy
odpowiedź
User
jna8
TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas głównie końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 19,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 9,72 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,28 proc.).

Ktoś to wgl czytał z redaktorów? Liderem TVP 1 Drugie miejsce Polsat trzecia TVP2, no to z tego wynika że TVN jest czwarta?
odpowiedź
User
Christianus
No proszę, blok reklamowy na Dwójce ma lepszą oglądalność od większości nowości wprowadzonych w ciągu prezesury Kurskiego ;))
odpowiedź