SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Value Media i Equinox tymczasowo za 2,1 mln zł planują media dla Telewizji Polskiej

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii Telewizji Polskiej zajmuje się obecnie konsorcjum Equinox Polska i Value Media, mimo że kilka tygodni temu TVP wybrała do obsługi mediowej Maxus.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVP Article

Telewizja Polska na początku lutego br. rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów na potrzeby swoich kampanii reklamowych. Wybrała w nim dom mediowy Maxus, który w tym zakresie ma pracować dla TVP przez 15 miesięcy, zajmując się obsługą budżetu szacowanego na 12,5 mln zł. Wybór Maxusa oznaczał zakończenie współpracy z konsorcjum Value Media i Equinox Polska, które planowało i kupowało media dla publicznego nadawcy przez 18 miesięcy po przetargu wygranym w 2013 roku.

Mimo dokonanego wyboru Maxusa, TVP pod koniec lutego br. udzieliła (po kilku dniach negocjacji) tzw. zamówienia z wolnej ręki konsorcjum Value Media i Equinox Polska. Podpisała z nim umowę na planowanie i zakup mediów na kwotę 2,1 mln zł netto. Zgodnie z Prawem zamówień publicznych Telewizja Polska mogła udzielić tzw. zamówienia z wolnej ręki firmie, której udzieliła zamówienia podstawowego, jednak w okresie nieprzekraczającym trzech lat.

Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki, nadawca mimo że wybrał w ostatnim przetargu Maxusa, nie mógł rozpocząć z nim współpracy, ponieważ rozstrzygnięcie to zostało oprotestowane w Krajowej Izbie Odwoławczej. - I choć Krajowa Izba Odwoławcza rozstrzygnęła rzecz na naszą korzyść, umowa z Maxusem wejdzie w życie dopiero od 1 kwietnia, a teraz skorzystaliśmy z prawa do tzw. zamówienia uzupełniającego, na co pozwala prawo o zamówieniach publicznych - wyjaśnił Rakowiecki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media i Equinox tymczasowo za 2,1 mln zł planują media dla Telewizji Polskiej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maciek
na miejscu konsorcjum tez bym odwoływał 2,1 mln obrotu za kilka złożonych papierów...

czy jak Krajowa izba odwoławcza uzna wniosek za bezzasadny konsorcjum bedzie musiało zwrócić zysk lub zapłaci jakąś kare??

- pytam jako podatnik który łoży na TVP co miesiąc - więc moje pieniądze płynął również do konsorcum
8 10
odpowiedź
User
seba
do maciek
W treści artykułu nie jest podane kto z uczestników przetargu złożył odwołanie. Przed wyciagniciem wniosków najpierw przeanalizuj dane którymi dysponujesz
12 10
odpowiedź
User
lol
przecież dla Value/Equinoxa kupuje media Maxus, czyli jeden wał... o co tyle zamieszania?
15 8
odpowiedź
User
wic
ciekawe czyj syn, wuj, krewny, brat, szwagier* (*niepotrzebne skreślić) na tym teraz zarobi?
bo przecież o kasę tu chodzi jeno...
10 8
odpowiedź
User
Lolo Pindolo
Ostatni taki strzał, po nastaniu PiSu grupa Group One, skurczy się istotnie. Nie będzie "mord" z PO przy dzieleniu hojną ręką publicznej kasy...
8 8
odpowiedź