SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Van Pur promuje razowy kwas chlebowy jako „powrót do natury orzeźwienia”

Van Pur wprowadza na rynek razowy kwas chlebowy - naturalny napój gazowany na bazie zbóż z dodatkiem soków owocowych. Za identyfikację wizualną i reklamy produktu odpowiadają firmy Touch Ideas, Human Ad i Mediacom Warszawa.

Van Pur promuje razowy kwas chlebowy jako „powrót do natury orzeźwienia”

Razowy kwas chlebowy Van Pur to lekko gazowany napój przygotowany na bazie zbóż, niezawierający żadnych konserwantów, sztucznych barwników ani aromatów. Jest dostępny w wariancie podstawowym oraz dwóch wersjach smakowych - z dodatkiem naturalnego soku śliwkowego i żurawinowego. Napój trafia do sprzedaży w 1,5-litrowych butelkach PET, z wytłoczeniem w kształcie charakterystycznego kłosa.

Produkt jest pozycjonowany jako alternatywa dla sztucznych napojów gazowanych. - W ostatnich latach kwasy chlebowe miały marginalne znaczenie na półkach z napojami, z wyjątkiem Podlasia - przyznaje Anna Glina, brand manager w Van Pur. - Razowy kwas chlebowy jest szansą na przywrócenie temu napojowi jego dawnej popularności i zasłużonej mocnej ogólnopolskiej pozycji. Jednocześnie mamy nadzieję, że nasz produkt stanie się motorem do zmiany niezdrowych przyzwyczajeń napojowych Polaków - dodaje Glina. Van Pur ocenia, że po razowy kwas chlebowy sięgną m.in. matki, które starają się zapewnić swoim rodzinom zdrową żywność.

We wrześniu zacznie się szeroko zakrojona kampania reklamowa produktu, która będzie prowadzona pod hasłem „Powrót do natury orzeźwienia”. Obejmie telewizję (m.in. lokowanie produktu w programach kulinarnych i serialach familijnych), internet, prasę (pisma kobiece i handlowe), outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS i samplingi - także w plenerze).

Kreację reklam przygotowała agencja Human Ad, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa. Natomiast opakowania produktu zaprojektowała agencja Touch Ideas.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Van Pur promuje razowy kwas chlebowy jako „powrót do natury orzeźwienia”

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reklamazpasja.pl
Ładna, zgrabna butelka, czysta etykieta. Kampania kwasu chlebowego - się dzieje w reklamie :-)
22 8
odpowiedź
User
senko
kfas w reklamie :-)
14 8
odpowiedź
User
B
Jest naprawdę bardzo smaczny, najlepiej schłodzony POLECAM
Szkoda że nasz rynek w Polsce jest ubogi w tego typu produkty jak podpiwek czy piwa malcowe jak jest to np w Niemczech ( Poza tym są dobre na kaca :D )
18 8
odpowiedź
User
aga
popieram wiecej zdrowych napoii i zywnosci
17 10
odpowiedź
User
Patryk777
Wspaniały napój, delektowałem się nim w sierpniu / w upalne dni / na JARMARKU DOMINIKAŃSKIM w Gdańsku . Miał tylko jedną wadę : CENA 5zł. za butelkę 1,5 l.- oby była tylko jarmarkową ceną.
Szkoda tylko że na rynek ma trafić już po sezonie, ale SMAKOSZE i tak czekać będą.
14 10
odpowiedź