SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Van Pur wybrał MullenLowe Warsaw do reklamowania piwa Łomża

Firma Van Pur, właściciel piwa marki Łomża po tym, jak zakończyła współpracę z agencją Deloitte Digital, do obsługi tej marki wybrała agencję MullenLowe Warsaw.

W połowie lutego informowaliśmy, że firma Van Pur, produkująca piwo Łomża, zakończyła współpracę z agencją Deloitte Digital. Z naszych ustaleń wynikało, że powodem tej decyzji była sytuacja agencji Deloitte – w grudniu zdecydowano o rezygnacji z realizacji projektów ATL, a obsługę klientów w tym zakresie przejęła agencja FCB Bridge2Fun. Deloitte Digital pracowała dla marki Łomża od początku 2017 roku, była autorem m.in. kampanii pod hasłem „Łomża swoją drogą”.

- Wobec informacji o zmianach w Deloitte Digital i zmianie teamu kreatywnego, który współpracował z nami do tej pory w ramach marki Łomża ze strony Deloitte Digital, podjęliśmy decyzję o wysłaniu zapytania ofertowego na obsługę marki Łomża do kilku agencji - m.in. również do Deloitte Digital współpracującej z FCB Bridge2Fun - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Dymalski, zastępca dyrektora marketingu w Van Pur.

W wyniku tego postępowania firma wybrała do współpracy przy obsłudze reklamowej Łomży agencję MullenLowe Warsaw. Będzie ona odpowiadać za działania dla tego brandu w całym 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Van Pur wybrał MullenLowe Warsaw do reklamowania piwa Łomża

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arslan
Otrzymuje ponad 87 USD za godzine pracy w domu z dwójka dzieci w domu. Nigdy nie myslalem, ze bede w stanie to zrobic, ale moja najlepsza przyjaciólka zarabia ponad 10 tysiecy miesiecznie robiac to i przekonala mnie, zebym spróbowala. Potencjal z tym jest nieskonczony.

Oto, co robilem .......... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> wWw.EARn55.com
odpowiedź