Vectra: niemal co drugi abonent telewizji korzysta z cyfrowej

Sieć kablowa Vectra na koniec I kwartału br. miała w sumie 331,2 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 32,5 proc. więcej niż rok temu. Z usługi korzysta już niemal co drugi abonent telewizji operatora. Najdynamiczniej rośnie jednak telefonia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 W sumie na koniec marca br. z usług Vectry korzystało 773 tys. abonentów, czyli o 0,17 proc. więcej niż rok wcześniej. Łączna liczba klientów telewizji cyfrowej i analogowej wyniosła zaś 744,2 tys., co oznacza jednak spadek o 0,2 proc. Abonenci posiadający usługę cyfrową stanowili już 45 proc. wszystkich klientów telewizji sieci.

Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji był internet stacjonarny, z którego na dzień 31 marca 2011 roku korzystało 292 tys. abonentów, czyli o 16,8 proc. więcej niż 31 marca 2010 roku. Z kolei z wprowadzony w ub.r. internet mobilny miał 5 126 klientów.

Relatywnie najbardziej, bo o 40,9 proc., wzrosła jednak liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec roku z tej usługi korzystało 93 tys. klientów.

Wyniki za I kwartał br. podała już sieć UPC Polska. Posiada ona 408 tys. klientów telewizji cyfrowej, czyli usługę tę ma już 40 proc. abonentów telewizji tej sieci (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję