SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)

Marka kosmetyków do depilacji Veet rusza z kampanią w oparciu o nową platformę komunikacji pod hasłem "Your body hair. Your choice". Dzięki niej celebruje różnorodność i akceptację włosów na ciele.

Article

Włosy na ciele - to słowa, które mogą być tematem tabu i rzadko są wypowiadane na głos, zwłaszcza przez firmy zajmujące się usuwaniem nadmiernego owłosienia.

Ale słowo „włosy na ciele” staje się centralnym punktem nowej platformy marki Veet, stworzonej przez agencję BETC. W tej nowej kampanii, będącej odzwierciedleniem "relacji z włosami na ciele", BETC i Veet celebrują siłę wyboru. Wybór, żeby trochę dbać o włosy na ciele, albo wcale.

Marka podkreśla, że jest tyle sposobów na pielęgnację włosów na ciele, ile jest kobiet. Veet chce pomóc każdej z nich pomóc, oferując najszerszą gamę produktów stworzonych przez nie, z nimi i dla nich.

Nowy spot autorstwa agencji BETC ma przypominać kobietom, że ich ciało i włosy na nim należą do nich samych oraz że mogą swobodnie dbać o swoje owłosienie na ciele tak, jak chcą.

Kampania rozpoczyna się 45-sekundowym filmem, który koncentruje się na głównym przesłaniu kampanii, a krótsze filmy promują określony produkt i jego zalety. Kampania będzie prowadzona w piętnastu krajach, takich jak Francja, Wielka Brytania czy Niemcy.


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
Niestety ludzkość głupieje w zastraszającym tempie... jej współczesne "problemy" zdają się ignorować otaczający nas świat, o historii nie wspominając🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
2 1
odpowiedź
User
nikka
To jest nowy marketing - nie reklamuje się produktu tylko utwierdza w przekonaniu że jest się firmą "stojącą po dobrej stronie".
0 1
odpowiedź
User
dafas
Rzygłem...
1 0
odpowiedź