Vehis w gronie klientów Mido

Dom mediowy Mido, należący do Keino Grupy, wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla Vehis, platformy leasingowo-samochodowej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Vehis w gronie klientów Mido

Mido zdobyło ten kontrakt dzięki połączeniu precyzyjnej strategii mediowej z taktycznym podejściem do zakupu mediów. 

Jak podkreśla Urszula Zdunek, dyrektorka zarządzająca Mido: – Niełatwym wyzwaniem w planowaniu kampanii dla Vehis było bardzo precyzyjne dotarcie za pomocą mediów masowych do wąskiego segmentu osób zainteresowanych obecnie lub w przyszłości leasingiem aut. Przeprowadziliśmy zaawansowaną analizę behawioralną zachowań grupy docelowej, czego wynikiem była kampania zaplanowana precyzyjnie w kluczowych komunikacyjnie porach dnia i regionach z jednoczesną optymalizacją kosztową i zasięgową mixu stacji radiowych.

Kampania rozpoczęła się od działań w radiu, obejmując zarówno stacje ogólnopolskie, jak i regionalne, co pozwala na maksymalne dopasowanie przekazu do kluczowych rynków. W zależności od dalszego przebiegu działań możliwe jest rozszerzenie kampanii o kolejne formaty. Przetarg obejmował pełną koncepcję kampanii 360. Kampania potrwa do 18 kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"