VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

„Biznes to Ty, reszta to my” – tym hasłem, wypowiadanym głosem Magdaleny Różczki, VeloBank otwiera nowy etap komunikacji skierowanej do przedsiębiorców. Po rozszerzeniu oferty m.in. o produkty VeloLeasing bank uruchamia platformę komunikacyjną skierowaną do segmentu business banking.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

Nowe logo, nowy claim 

Kampania wizerunkowa będzie obecna w radiu, mediach społecznościowych oraz kanałach digitalowych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości, że VeloBank to solidny partner dla firm każdej wielkości.

– Skupiamy się przede wszystkim na małych i średnich przedsiębiorstwach o obrotach do 200 mln zł – zaznacza Paweł Pach, członek zarządu ds. business banking w VeloBanku – Chcemy być postrzegani jako bank, który oferuje kompleksowe finansowanie przy minimalnych formalnościach. Nasze procesy są szybkie i efektywne, ale to nasi VeloDoradcy są kluczowym elementem wsparcia dla klientów. Ich zadaniem jest nie tylko odciążenie przedsiębiorców, ale także dostosowanie najlepszych rozwiązań do indywidualnych potrzeb biznesowych.

VeloBank podkreśla w kampanii swoje elastyczne podejście oraz zaangażowanie w długofalowe relacje z klientami.

– Marketing w segmencie business banking to nie tylko reklama, ale przede wszystkim budowanie zaufania i dostarczanie realnej wartości – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca ds. komunikacji i marketingu w VeloBanku. – Dlatego nasza kampania łączy działania zasięgowe, sprzedażowe i relacyjne. Stawiamy na inteligentne rozwiązania, uproszczone procesy oraz doświadczonych VeloDoradców. Chcemy, aby przedsiębiorcy wybierali nas nie tylko ze względu na ofertę, ale także z uwagi na partnerskie podejście i zaufanie. 

Nowa kampania obejmuje spoty radiowe z głosem Magdaleny Różczki, content marketing, aktywność w mediach społecznościowych, digital marketing oraz public relations. W ramach wsparcia dla przedsiębiorców bank odświeżył stronę internetową dla segmentu business banking.

W spotach radiowych pojawia się utwór Zuzy Baum, stypendystki programu VeloTalent, „Let Them Play!”, podkreślając połączenie działań biznesowych banku z jego zaangażowaniem społecznym.

Za kreację kampanii odpowiada Verde Agency, a działania PR wspiera agencja ZOOM bsc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera