VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

„Biznes to Ty, reszta to my” – tym hasłem, wypowiadanym głosem Magdaleny Różczki, VeloBank otwiera nowy etap komunikacji skierowanej do przedsiębiorców. Po rozszerzeniu oferty m.in. o produkty VeloLeasing bank uruchamia platformę komunikacyjną skierowaną do segmentu business banking.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
VeloBank prowadzi kampanię dla segmentu business banking

Nowe logo, nowy claim 

Kampania wizerunkowa będzie obecna w radiu, mediach społecznościowych oraz kanałach digitalowych. Jej celem jest wzmocnienie świadomości, że VeloBank to solidny partner dla firm każdej wielkości.

– Skupiamy się przede wszystkim na małych i średnich przedsiębiorstwach o obrotach do 200 mln zł – zaznacza Paweł Pach, członek zarządu ds. business banking w VeloBanku – Chcemy być postrzegani jako bank, który oferuje kompleksowe finansowanie przy minimalnych formalnościach. Nasze procesy są szybkie i efektywne, ale to nasi VeloDoradcy są kluczowym elementem wsparcia dla klientów. Ich zadaniem jest nie tylko odciążenie przedsiębiorców, ale także dostosowanie najlepszych rozwiązań do indywidualnych potrzeb biznesowych.

VeloBank podkreśla w kampanii swoje elastyczne podejście oraz zaangażowanie w długofalowe relacje z klientami.

– Marketing w segmencie business banking to nie tylko reklama, ale przede wszystkim budowanie zaufania i dostarczanie realnej wartości – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca ds. komunikacji i marketingu w VeloBanku. – Dlatego nasza kampania łączy działania zasięgowe, sprzedażowe i relacyjne. Stawiamy na inteligentne rozwiązania, uproszczone procesy oraz doświadczonych VeloDoradców. Chcemy, aby przedsiębiorcy wybierali nas nie tylko ze względu na ofertę, ale także z uwagi na partnerskie podejście i zaufanie. 

Nowa kampania obejmuje spoty radiowe z głosem Magdaleny Różczki, content marketing, aktywność w mediach społecznościowych, digital marketing oraz public relations. W ramach wsparcia dla przedsiębiorców bank odświeżył stronę internetową dla segmentu business banking.

W spotach radiowych pojawia się utwór Zuzy Baum, stypendystki programu VeloTalent, „Let Them Play!”, podkreślając połączenie działań biznesowych banku z jego zaangażowaniem społecznym.

Za kreację kampanii odpowiada Verde Agency, a działania PR wspiera agencja ZOOM bsc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK