Verbena w nowej kampanii zachęca do pomagania (wideo)

Pod hasłem #siejdobro ruszyła nowa kampania marki Verbena, w której marka przekonuje, że robiąc coś dla siebie można pamiętać też o innych. Za jej realizację odpowiada agencja Brave Brain.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Verbena w nowej kampanii zachęca do pomagania (wideo)

Klient kupując ciasteczka lub cukierki marki Verbena sprawia, że marka przekazuje drugie opakowanie do wybranej placówki opieki (m.in. hospicjów, środowiskowych domów samopomocy czy domów dziecka). Wystarczy wprowadzić zdjęcie paragonu lub produktu na stronie akcji #SiejDobro i wybrać jednego z podanych beneficjentów. Na uczestników kampanii czeka również quiz „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.

W ramach współpracy z marką Verbena agencja Brave Brain opracowała big ideę i mechanizm aktywacji konsumenckiej, zaprojektowała key visual i landing page kampanii oraz prowadzi obsługę marki w social mediach.

Kampanii towarzyszą kompleksowe działania promocyjne w social mediach, w tym również na profilach społecznościowych influencerów.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych