SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viacom Blink!: start 20 lipca, początkowo bez kodowania

Nowy rozrywkowy kanał dla kobiet Viacom Blink! rozpoczyna nadawanie 20 lipca br. Stacja przez pierwszy miesiąc będzie niekodowana, a w jej ramówce znajdą się m.in. seriale fabularne, programy lifestylowe i formaty reality.

Viacom Blink!: start 20 lipca, początkowo bez kodowania

Viacom Blink! jest wspólnym przedsięwzięciem koncernu Viacom International Media Networks, właściciela MTV Networks Polska i globalnej firmy producenckiej Endemol. Polska będzie pierwszym krajem, w którym pojawi się stacja pod taką właśnie marką.

W dniu startu, czyli 20 lipca, dostęp do kanału zyskają abonenci m.in. sieci kablowej Multimedia Polska. Dodatkowo, między 20 lipca a 19 sierpnia przekaz satelitarny kanału z Hot Birda nie będzie kodowany. W ciągu najbliższych miesięcy, Viacom Blink! trafi również do oferty platformy N i kolejnych operatorów w Polsce. Kanał nadawać będzie w standardowej rozdzielczości w formacie 16:9.

W ofercie programowej stacji znajdą się seriale fabularne („Rozpalić Cleveland”, „Ekipa ratunkowa”, „Chata pełna Rafterów”, „W pętli życia”), programy lifestylowe („Chcę być supermodelką”), formaty rozrywkowe i reality („Fear Factor – Nieustraszeni”, „Moja restauracja górą”) oraz programy i seriale dokumentalne („Sekrety zbrodni”, „Wielka miłość małych ludzi”, „Zagadkowe diagnozy”). Kontent emitowany na antenie kanału pochodzić będzie z biblioteki firmy Endemol. Pozycje z Viacom! Blink oglądać będzie można też na stronie internetowej stacji. Szefem programowym kanału jest Daniel Reszka, programming, acquisition and development director w MTV Networks Polska.

Jak już informowaliśmy, sprzedażą czasu reklamowego w Viacom! Blink zajmuje się firma Atmedia. Obecnie broker sprzedaje tylko pakiety spotów oraz działania niestandardowe, docelowo ma też sprzedawać pakiety gwarantowanej widowni w stacji (więcej na ten temat).

Viacom Blink! będzie jedenastym kanałem w portfolio Viacom International Media Networks w Polsce. Do spółki należą obecnie stacje jak Viva Polska, MTV Polska, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, Nick Jr. oraz międzynarodowe kanały MTV European, VH1 European, VH1 Classic European i MTV Live HD (do niedawna znany jako MTVNHD, więcej o tej zmianie).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Viacom Blink!: start 20 lipca, początkowo bez kodowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl