Viasat World zdobywcą dwóch nagród w Promax Global Excellence

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Viasat World zdobywcą dwóch nagród w Promax Global Excellence

Obie nagrody przyznano kampanii kreatywnej zrealizowanej dla programu „Dzieje Europy”, emitowanego na kanale Polsat Viasat History. Zdobyte statuetki to srebrna nagroda w kategorii reklamy drukowanej i brązowa za key art stworzony na potrzeby promocji serii dokumentalnej.

- Zdobycie tak prestiżowych wyróżnień traktuję nie tylko jako uznanie ze strony branży, lecz także jako potwierdzenie talentu i zaangażowania zespołu kreatywnego w tworzenie nowatorskich kampanii - komentuje Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.Naszą misją jest wyprzedzanie oczekiwań odbiorców i realizowanie skłaniających do myślenia kreacji, które podkreślają wartości wyznawane przez naszą markę oraz przemawiają do widzów i partnerów - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/spot-milionerow-tvn-nagroda-promax-global-excellence-awards-2019,7171059079366273a ##

Promax to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska