Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że „dbanie to męska rzecz”

Pod hasłem „Dbanie to męska rzecz” trwa kampania reklamowa farb Vidaron (FfiL Śnieżka). Powstała w oparciu o nową platformę komunikacji marki opracowaną przez agencję Schulz brand friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Vidaron w nowej kampanii przekonuje, że „dbanie to męska rzecz”

W ramach nowej platformy komunikacji marka Vidaron otrzymała wyrazisty, wiarygodny i bardziej niż dotąd emocjonalny charakter. Idea dbania została zinterpretowana szeroko: począwszy od troski o bliskich aż po dbałość o przedmioty, które im służą. Agencja Schulz stworzyła nową, spójną narrację, w której znalazło się miejsce nie tylko na produkt, lecz także na powiązane z nim emocje.

- Postanowiliśmy opowiedzieć o różnych formach dbania o bliskich za pomocą przedmiotów. Transfer emocji stał się pretekstem do tego, aby wprowadzić do rzeczowego, produktowego świata marki Vidaron zwykłych ludzi i stworzyć wyróżnialną w tej kategorii komunikację - komentuje Emilia Czerwiec, senior copywriter w Schulz brand friendly.

Kampania reklamowa obejmuje działania w telewizji (w formie bilbordów sponsorskich), w internecie oraz w radiu. Agencja Schulz brand friendly opracowała cały koncept platformy kreatywnej i przełożyła go na szereg kanałów oraz formatów.

Obsługą mediową wszystkich marek FFiL Śnieżka zajmuje się dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej