SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vienna Life zwraca uwagę na empatię w kampanii "Zauważaj"

Pod hasłem "Zauważaj" trwa kampania towarzystwa ubezpieczeń na życie Vienna Life uczulająca na empatię wobec dzieci, które mają utrudniony start w dorosłość. Akcję przygotowała agencja GoldenSubmarine.

Kampania ma zwrócić szczególną uwagę na skalę potrzeb oraz fakt, że każdy z nas może, choćby i drobnym gestem, wesprzeć małoletnich podopiecznych świetlic oraz ich opiekunów i działających w świetlicach wolontariuszy.

Działania rozpoczną się 9 kwietnia, od eventu w warszawskiej Winosferze (Kino Czary) połączonego z prezentacją filmu dokumentalnego. Osią kampanii jest film dokumentalny oraz przygotowana na potrzeby akcji strona internetowa. Dodatkowo aktywności wsparte są intensywną komunikacją w social mediach.

Akcję zaplanowała Vienna Life wspólnie z agencją GoldenSubmarine, która odpowiada także za jej realizację. Za produkcję film dokumentalnego odpowiada Ziemba.nl.

Dołącz do dyskusji: Vienna Life zwraca uwagę na empatię w kampanii "Zauważaj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl