SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Awaria w Virgin Mobile Polska: większość klientów ma problemy z połączeniami i internetem

Użytkownicy sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile Polska w czwartek od rana mają problemy z korzystaniem z usług głosowych i dostępu do internetu. - W nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę - informuje telekom.

Article

- Mamy obecnie przejściowe problemy z działaniem sieci, które wystąpiły w godzinach nocnych. Robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Na chwilę obecną nie znamy jeszcze dokładnego czasu usunięcia usterki - poinformowano w czwartek rano na fanapege’u facebookowym Virgin Mobile Polska.

Szefowa firmy Grażyna Piotrowska-Oliwa przekazała portalowi „Rzeczpospolitej”, że usterki dotyczą użytkowników sieci, których dane przeniesiono na własną platformę billingową (ten proces objął 80 proc. klientów telekomu). Zapowiedziała, że awaria zostanie usunięcie w ciągu dnia, a poszkodowani użytkownicy w ramach rekompensaty dostaną darmowe pakiety.

Virgin Mobile Polska ma ok. 420 tys. klientów. Firma nie posiada własnej sieci infrastrukturalnej, korzysta z sieci Play.

 

W 2017 roku Virgin Mobile Polska zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży do 97,51 mln zł oraz 21,8 mln zł zysku netto (w 2016 roku miał 30,99 mln zł straty). Na koniec 2017 roku firma miała 83 mln zł pożyczek od Virgin Mobile CEE.

W styczniu ub.r. operator sieci Play podpisał porozumienie, w ramach którego w 2020 roku może przejąć Virgin Mobile Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Awaria w Virgin Mobile Polska: większość klientów ma problemy z połączeniami i internetem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Herb
Mnie zasięg znikł wczoraj w nocy i do teraz jest kicha. Jeśli się nie ogarną do końca dnia, chyba trzeba będzie poszukać alternatywy.
3 12
odpowiedź
User
Zająć $z@r@k
Mam tą sieć i muszę przyznać, że jest beznadziejna, spóźniłem się chyba dzień z doładowanie konta, po doładowaniu mogłem rozmawiać, ale internet chodzi jak stary żółw, a niektórych stron wogłle nie załaduje. Nie polecam, jak okres się skończy odrazu rezygnuje z tej sieci.
4 14
odpowiedź
User
Arturro
Mnie zasięg znikł wczoraj w nocy i do teraz jest kicha. Jeśli się nie ogarną do końca dnia, chyba trzeba będzie poszukać alternatywy.


Oby Ciebie tak potraktowali Twoi klienci.
3 2
odpowiedź
User
Zx
Co za dziadostwo. Odchodzę bez żalu .
2 3
odpowiedź
User
AW
Awarii uległa ich stacja czołowa. Jako że są operatorem MVNO, jest to tzw. "mała" stacja czołowa sieci komórkowej, przeznaczona dla operatorów wirtualnych, która komunikuje się z centralną stacją czołową dużej sieci. W tym przypadku Play. To dlatego problem nie leży po ich stronie.
5 0
odpowiedź