SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Visa z nowym pozycjonowaniem i nowym logo. Rusza kampania "Poznaj Visa" (wideo)

Visa zaprezentowała nowe logo i wystartowała z kampanią „Poznaj Visa”. Podkreśla w niej, że firma oferuje nie tylko karty płatnicze.

Article

Marka zaprezentowała krótki film "Poznaj Visa" zapraszający wszystkich do zapoznania się z marką, wyreżyserowany przez Malika Hassana Sayeeda i opracowany przez agencję Wieden+Kennedy. Uzupełnieniem tej reklamy jest seria krótkich filmów i formatów graficznych, które pokazują na jak różne sposoby działa sieć Visa, stwarzając ludziom na całym świecie możliwość rozwijania i korzystania z wymiany handlowej.

 - Ludzie sądzą, że „znają” Visa. Konsumenci i firmy ufają sile tej marki i widzą ją, kiedy otwierają portfel, płacą sprzedawcy, wchodzą do sklepu, czy robią zakupy online. Często nie zdają sobie jednak sprawy, że Visa zarządza najbardziej dynamiczną siecią ludzi, partnerstw i produktów - powiedziała Lynne Biggar, executive vice president and global chief marketing officer w Visa. - Chcemy sprawić, że ludzie przestaną postrzegać Visa przez pryzmat kart płatniczych, a zaczną postrzegać nas jako zaufaną sieć umożliwiającą rozwój handlu.

 

Nowa tożsamość i identyfikacja marki

W nowej odsłonie wizualnej marki zachowane takie kluczowe dla marki wartości, jak zaufanie, bezpieczeństwo, akceptacja i inkluzywność.

Firma podkreśla, że nowa identyfikacja wizualna została unowocześniona i zyskała większy dynamizm dzięki współpracy z Mucho, firmą specjalizującą się w projektowaniu marek.

W ramach repozycjonowania logo marki zostało odświeżone, wprowadzono nową czcionkę projektową, a także ciemniejszy, odważniejszy kolor niebieski, który ma zastąpić poprzedni niebieski. Dodatkowo na symbol marki składają się kolory starej szkolnej karty kredytowej (niebieski, biały i złoty) bez nazwy firmy.

Kampania “Poznaj Visa” ma uchylać rąbka tajemnicy co do ewolucji wizualnej identyfikacji marki, która wprowadzona zostanie jeszcze w tym roku.

Zmiany obejmować będą odświeżone, żywsze kolory, specjalnie stworzoną czcionkę, a także zaktualizowany symbol marki wyrażający cel przyświecający organizacji, tak aby całość jak najskuteczniej działała w nowej, cyfrowej rzeczywistości.

Nowa tożsamość marki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzona w ponad 200 krajach i terytoriach, w których organizacja jest obecna.

Będzie ona widoczna m.in. w takich obszarach działalności Visy jak płatności konsumenckie, w ramach których organizacja ma ambicję rozszerzać swoją aktywność, tak aby przenieść do świata płatności cyfrowych 17 bilionów dolarów wydawanych w gotówce i czekach. Visa chce również rozszerzać paletę usług dodanych i rozwijać partnerstwa z fintechami i dojrzałymi markami.

- Wraz z ewolucją marki chcemy dać wyraz śmiałej ambicji Visa poprzez pokazanie jakie wartości i cele nam przyświecają - dodała Lynne Biggar. - Świat ponownie się otwiera, a pieniądze przesyła się na coraz to nowsze sposoby, dlatego nie ma lepszego momentu na pokazanie pracy, jaką wykonujemy, a także jak bardzo do prężnego rozwoju ludzi, firm i gospodarek może przyczynić się marka o takiej skali oddziaływania i wartościach jak Visa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Visa z nowym pozycjonowaniem i nowym logo. Rusza kampania "Poznaj Visa" (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
poldek
Kiedy zagraniczni bossowie zrozumieją, że język polski się deklinuje? Logo Visy, płacę Visą, nie ufam Visie...
odpowiedź
User
Finjkas
Kiedy zagraniczni bossowie zrozumieją, że język polski się deklinuje? Logo Visy, płacę Visą, nie ufam Visie...


Kiedy domorośli znawcy zrozumieją, że nazwy własne deklinuje się jak chce ich właściciel?
odpowiedź
User
RTG_77
"[...] nowa identyfikacja wizualna została unowocześniona i zyskała większy dynamizm dzięki współpracy z Mucho, firmą specjalizującą się w projektowaniu marek." -- Czy dobrze rozumiem, że jakaś firemka krzak od wizerunku jedyne co zrobiła to zwiększyła w programie graficznym jaskrawość logo VISY i zapewne wzięła za to ciężkie pieniądze, a teraz sama VISA dopycha kolanem do tej "rewolucyjnej" zmiany demagogiczną ideologię "nowego dynamizmu marki"...? Bez komentarza... A mówią, że tylko publiczne pieniądze wydawane są bezmyślnie... Swoją drogą, może PiS powinien skorzystać z usług tej firemki od wizerunku i podbić jaskrawość koloru czerwonego w polskiej fladze - zyskalibyśmy wtedy jako kraj "więcej dynamizmu"...
odpowiedź